torsdag 11. desember 2008

Bad Trip


Oj, jeg har vært dårlig blogger i det siste. Jeg bøyer mitt hode og ber ydmykt om tilgivelse. Den siste tida i korte trekk: Julekalender(nam), julegaver, penger, skole, konsert, deg, og fra og med i overiågår så er det blitt senebetennelse. ÆSJ! Nå kan jeg ikke ha oppspill, det gjør fysisk vondt å blogge, og det er en stygg hudfarga-bandasje på min høyrearm. blhæ.
DAGENS:
Svarttjern- Ære fra det indre. Et glimrende black metal band fra Norge. Jeg hørte på det mens jeg satt i kirka i dag, og ga meg en humoristisk og god følelse. Forresten, jeg er langt ifra no gladkristen tulling, bare det at vi spillte julekonsert der i kveld med skolen. Og ja, jeg spillte et helt stykke uten taktart, på en cymbal med maribma-køller. kan du slå den? 

"dette blir bra"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja. Jeg dreit meg ut på Bach. Han ligger vel og vrir seg i graven enda. xD Og du som klager på meg og min dårlige blogging da Pernill! *tsk tsk* God bedring med din senebetennelse. Høres ganske jævlig ut... :/ Ønsk meg lykke til i morgen? :D

dina&andrea sa...

pauke?