torsdag 25. desember 2008

Harmoni


Fordet om gårsdagen var fylt med masse mennesker, bikkjer, kaos og tv-bråk så sitter jeg igjen med ett ord: harmoni...
En venn sa for litt siden: herregud, det er er jo som en prøysen sang!". Jeg feirer jul hos mor og ba, og vi har ett fullstappa hus med mennesker, dyr og god mat.Det vrimler av besteforeldre, tanter og onkler, bikkjer og oldeforeldre fra langtvekkistan. Det er konstant en lukt fra kjøkkenet som får nesa til å jobbe iherdig 24/7. Ja, det er vel som i en prøysen sang. I går gikk a mor stressende rundt med forkle rundt halsen, jeg gjømte meg under pysjen og dyna til halv 5 mens jeg så på juleTV og lurte til meg mat fra kjøkkenet. Titt og ofte kom det kjente og kjære hutrende inn døra for å levere de siste julegavene og jeg fikk stable de godt under juletreet mens jeg klemte på alt som var merka "Pernille". Så kom middagen, og den var magisk. Jeg spiste nok for tre-dager framover, og etter 2timer rundt bordet med lys, musikk, latter og spising så flyttet alle seg (sakte men sikkert) mot gave-åpne-området. Mange mennesker+mange gaver+masse snakking=lang tid. Halv 12 var allt åpnet, og folk satt ved hver sin gavehaug og så gjennom alle gavene sine for tredje gang, mens de hadde det beste smilet om munnen. Det var en godkjent juleaften. Jeg gir den en sterk karakter 6.






Hei, Jeg har grønne dreads og er bortskjemt:
1. EspressoMaskin
1. AC/DC billett 15.06.09
1. Indiana Jones DVD
1. Dimmu Borgir- The unvaluable darkness (DVD)
1. Scars on Broadway (CD)
1. Barry White- gold collection (CD)
1. "Alle mot en" spill..
1. En stygg hvit fleecegenser (sorry oldemor)
1. Wolfmother-Please experience Wolfmother (DVD)
1. Strømpebukse
3. Ullladder
X. GODIS!
1. Nina Riccie parfyme
1. Tatt av Kvinnen (DVD)
1. Tyggegummi maskin
X. Leopard farga muffinsformer
2. Håndkremer
1. Frank Zappa-does humor belong in music? (DVD)
2. Gavekort: Platekompaniet (sum 349,50kr)
1. Gavekort: Musikkbørsen 500kr
1. Leopard hårbøyle og spenner
1. Saccosekk
1. Pysjbukse
1. Kubelys
1. Rosa Prinssesse blikkmatboks (Bildet)
3500. Penger


Gavelista er godkjent.

DAGENS
I dag vil jeg ikke anbefale bare en sang, nei, i julas gode stemmning så slår jeg til med et helt album! Kings of Convenience-Quiet is the new loud. Jeg har sitti å hørt på dette albumet i hele dag, og jeg er frelst. Det er ikke akkurat bad ass, men det er nydelig. Ouch...
Men alle sangene er fine og det er bare helt himmelsk, helt..helt..harmoni..

"dette blir bra"

Ingen kommentarer: