onsdag 3. desember 2008

Trekant etter møtet




Dette inlegget vil gi rette mot Bettie Page, og en kjole jeg ønsker meg til jul, sammen med samtlige av mine andre julegaveønsker. Bettie Page var en såkalt pin-up model på 50-tallet. Hvis jeg av et slags rart tilfelle skulle blitt modell, så ville jeg blitt pin-up modell. "hei, hva er yrket ditt? jo, det er pin-up modell you fucker." Jeg ønsker meg muligheten til å si det en gang. Anywho, Bettie var rebellsk, anderledes og sexy. Hvem kan ikke like det? Bildene er som du kanskje skjønner av Bettie.
Her er Pernille-krokodille´ s julegaveønsker:
1. Saccosekk.
2. Diverse gavekort.
3. Nisteboks (matboks), helst med håndtak.
4. Money Money Money, always funny.
5. Tegning fra deg.
6. Fargeblyanter, tegneblokk og fargelegg-bok.
7. Godis: Kindersjokolade, Kick, Knott, Smash, Lionking og Padder.
8. Buksesæler og freakshow-strømpebukser.
9. Ett stk. Blå dreads.

DAGENS:
Led Zeppelin-Dazed & Confused. Bassen og i det hele tatt hele stemningen i denne sangen er utrolig. O herre, dette er en bra sang.Og den passer inn i min confusende hverdag. 

"dette blir bra"

Ingen kommentarer: