onsdag 17. desember 2008

Dina-Kantina




Dedikert til Dina:
August 07 annkom jeg Oslo, det eneste jeg kjente til var råning, kuer og snømåking. Så, 3dag på skolen hadde jeg mitt første intervju med Dina. Der var ho, se på ren!
Dette kvinnemennesket kommer noen ganger med utsagn som kan ta fra deg både munn og mæle. På en dag kan hun si mer enn du har hørt i ditt livslange liv. Dina skaper spenning i Hverdagen, og krøllene er en historie for seg selv. Dette er hva som surrer i mitt hode når jeg tenker på Dina:
SPENNINGlydBRUNretroLØPINGflate-magenFREKKsøtmusikkDENBESTEkrøllerKOMMENTARERinnlevelseDANSINGøl. 
DAGENS: 
LykkeLi- Dance Dance Dance. Jeg tror Dina liker denne, så gjør jeg.

"dette blir bra Moxness"

2 kommentarer:

dina&andrea sa...

Ååååååååååå. TAaaAAAKK!

Nå ble jeg glad! :D

soul sa...

å, jeg vil også ha et innlegg dedikert til meg. du sa til bestefaren eller ba (!!) at jeg var bestevennen din, og da syns jeg det er verdt et innlegg. takk for meg :)