tirsdag 2. desember 2008

Never tap on a white womans boobs at a redneck party



Jeg har fått meg enda en jobb! Jobber fra før av på en café, Bocata. Kom innom, og jeg skal lage ræ en latte så god at halvparten kunne vært nok. Men heisanndu, i dag skulle jeg å fikse noen nye dreads, så jeg var hos mine dreadsvenner får å få tvinna inn no mer faenskap. Og plutselig spørr dom meg om jeg vil begynne og jobbe der. "ja klart det" sa jeg. "jeg liker jo hår" følgte det like etter. Så i morra skal jeg tilbake, www.dreadsioslo.no, for å lære meg denne vakre hårkunsten. Dette liker jeg. Og jeg skal kanskje til Jamaica i påskeferien. Hvis det blir en realitet, så er mitt liv komplett. Rastafairaj for life. Jeg gjør som alle andre og nevner mattetentamen som fant sted i dag, det gikk bra, og jeg føler meg som en nørd med tanke på at jeg har sitti 4timer i strekk og gjort loka matteoppgaver. 
Ja, vil gjerne gi deg en hadeklem.
DAGENS:
Peter Tosh & Bob Marley- Legalize it. Denne sangen snakker for seg selv og sender deg til drømmeland. Nyt...

"Dette blir bra" 

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, fett med grønne dreads.. og grattis med den jobben :D wii..
ville bare dokeementere at har vært på siden diin =) hihi morsomt å lese shø.. Hanna IS a kruser jes. nuss på nasan