mandag 1. desember 2008


Nå er det bare 23 dager igjen til jul! Jeg driver å lager meg ønskeliste på platekompaniet, du kan sjekke den ut her hvis du vil: http://www.platekompaniet.no/onskeliste.asp?id={9CEE819F-C087-4E58-B325-B72E1F173F42}
Jeg liker jula, spesielt pga av kalendere. Det gjør oppvåkningen kl 6 om morran så mye bedre. Både tante og Mor a.k.a bestemor har lagd gavekalender til meg, og i den ene var det en sjokoladekalender. Så nå har jeg tre julekalendere, hurra! Den ene gavekalenderen ligger i en kurv, det er stil og det gjør hele rommet kosligere. Og hva er det med jula som gjør folk så glad? Samma kan det væra, jeg bryr meg ikke. Det er jul,snø og kaker. nammis. Hva ønsker du deg i julegave? Min ønskeliste vil snart bli publisert, gled dæ.
Savner deg kjiperud.
DAGENS:
The Cramps-Let´s get fucked up. I dag bruker jeg Anders sine ord for å forklare: " Man kan ikke forklare hva som er bra med The Cramps. Det er bare kult, og møkkete. Det er som de bare har tatt en neva med leire og smørt det utover gitaren!"

"dette blir bra"

1 kommentar:

Anonym sa...

22 dager nu! 22 fuckings dager til jeg blir 18! :D Tjoheioghoppsannfadderullandei^^ Jeg lurer på hvordan dine nye dreads ble. Lala! :)