fredag 19. desember 2008

Jesus?no. Big Bang? yes

De få gangene jeg bestemmer meg for å virkelig shoppe og unne meg noe fint, da ender jeg alltid opp med nada eller no dyrt tull som jeg angrer på etterpå. De gangene da jeg egentlig burde spare penger og drar til byen for å ikke være en asosial jævel, da finner jeg de fine, billlige og deiligste skattene. Det siste tilfellet skjedde meg i dag. Dette er skattene jeg fant:
1 stk. elge t-shorte         : 20kr
1 stk. militær sekk          :125kr
1 stk leopardskjørt          : 40kr
1 stk. Bob Marley genser :170kr
Sum                            =355 SPENN!

Jeg er ikke den type blogger som legger ut bilder av ting jeg har kjøpt, men i dag slår jeg på stortromma og slår meg løs:




DAGENS:
Big Bang- Fire & Oil. Big bang, Norske, Herlige, trøkk, BIG BANG.
JEG SKAL PÅ BIG BANG KONSERT I KVELD!

"dette blir steike meg så bra"

1 kommentar:

soul sa...

å, du er kul! det var fett antrekk.
hilsen anonym (beundrer)